6 Μαΐ 2009

Παραπομπή Παυλίδη

Δεν παραπέμπεται τελικά όπως είναι γνωστό ο πρώην Υπουργός Τέλης στην Ελληνική Δικαιοσύνη. Άλλη μια συγκάλυψη της σήψης και δυσωδίας που έχει καλύψει εδώ και χρόνια την πολιτική ζωή του τόπου. Άλλη μια ευκαιρία χαμένη να γίνει μια νέα αρχή επιτέλους. Τι θα πει "πείσθηκαν οι βουλευτές από τις αιτιάσεις του υπόλογου, ή δεν υπήρχαν επαρκή στοιχεία για να παραπεμφθεί" ; Απλά είναι τα πράγματα. Εγώ ξέρω ότι σε μια σοβαρή χώρα και πάντως ευνομούμενη κηρύσσεσαι αθώος ή ένοχος ΜΟΝΟ μέσα στο Δικαστήριο. Κανείς άλλος δεν έχει το δικαίωμα, και την επάρκεια αν θέλετε, να κρίνει άλλους και μάλιστα "συναδέλφους" του, (κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει άλλωστε). Για να μη σχολιάσω κάτι φαιδρότητες με προσημειωμένα ψηφοδέλτια-πακέτο ενός δημοσιογράφου που κάνει τον αρχηγό κόμματος τώρα ή κάτι άλλους αρχηγούς που μπήκαν μέσα τη Βουλή μόνο για ψηφίσουν αυτό που είχαν προαποφασίσει με αμιγώς πολιτικά-καιροσκοπικά κριτήρια. Μιλάμε για την απόλυτη αηδία που πλέον προκαλεί η πολιτική ζωή του τόπου ! Και να δείτε που τελικά στις εθνικές εκλογές που έρχονται σε λίγο όλοι θα πάνε να ψηφίσουν με το ψηφοδέλτιο στα δόντια με κριτήριο ποια πολιτική παράταξη του "έφαγε" τον παππού στο βουνό πριν μισό αιώνα, ποιος του έταξε να του βάλει το μοσχάρι που έχει για γιο στο Δημόσιο με σκοτεινές διαβλητές διαδικασίες, ποιος του έταξε τίποτα Ευρωπαϊκές επιδοτήσεις να μασήσει κλπ. Δεν είμαι πεσιμιστής αλλά μέσα σ' όλο αυτό που λέγεται Ελληνική πραγματικότητα βλέπει κανείς καμιά ελπίδα για το μέλλον ;

2 σχόλια:

Lea είπε...

Η ιστορία Παυλίδη, από την αρχή της μου θυμίζει πολύ την ιστορία Κορκολή. Όλοι κάνουμε το ίδιο ένα πράγμα, εγώ θα πληρώσω τη νύφη;; Γιατί εγώ;;Τι χειρότερο έχω κάνει σε σύγκριση με τους υπόλοιπους; Ιδίως μετά την απολογία ήμουν πεπεισμένος. Βέβαια, δεν έχει το θάρρος να το πει καθαρά (κάτι που δεν τον τιμά), αλλά δεν μου λέει τίποτα σαν ιστορία.
Είπαμε, εμείς πάσχουμε από καρκίνο και ψάχνουμε απεγνωσμένα από γιατρό σε γιατρό τι αλοιφή να πασαλείψουμε στο σπυράκι που βγάλαμε στον πισινό μας.
Είναι σαν να σε στέλνουν φαντάρο στο Διδυμότειχο και να σου φταίει η γκατζολία και όχι αυτός που σε στρατολόγησε... Πολύ επιφάνεια, βρε αδελφέ. Σκάψε λίγο...
Dig it...

chessman είπε...

Είπαμε εμείς στεκόμαστε στην επιφάνεια, για να υπάρχουν κάποιοι που θα μάς δείχνουν πού να σκάβουμε.