29 Δεκ 2011

Κιμ Γιονγκ ... ΓΑΠ

Με αφορμή την κηδεία αυτού του απίθανου μ@λ@κ@ στην Β. Κορέα αναλογιζόμουν ότι έχουμε κι εμείς εδώ έναν ανάλογης εμβέλειας ηγέτη (για την ακρίβεια πρώην ηγέτη άσχετα αν δεν το παραδέχεται). 12 ώρες συνεδρίαση χθές για να τους πει ελάτε ξανά 4/1/'12 "να σας πω αν σκέφτηκα τι θέλω να κάνω". Κι έχουν "μείνει παγωτό" όλοι οι μεγαλόσχημοι του ΠΑΣΟΚ που υπέστησαν τη βάσανο να τον ακούνε ! Το θέμα όμως είναι γιατί έφτασαν στο σημείο να του ζητάνε ευθέως κι απερίφραστα να τους αδειάσει τη θέση του αρχηγού για να ξαναστοιχηθούν πίσω από έναν άλλο επίδοξο σωτήρα. Ο λόγος είναι γιατί ανέβηκε στην αρχηγία με μόνη ιδιότητα-πλεονέκτημα ότι βγήκε από ... τους αδένες του Ανδρέα Παπανδρέου, έφτασε να αναλάβει Πρωθυπουργός κι όλο αυτό το διάστημα ήταν απλώς αλλού ! Είμαστε στην αρχή της κρίσης στην Ελλάδα κι αυτός ήταν στο "λεφτά υπάρχουν". Κέρδισε τις εκλογές κι ενώ οι οπαδοί του ακόμη πανηγύριζαν αυτός ήταν στον DSK για να δει πώς θα μας βάλει κάτω από την επιτήριση του ΔΝΤ (στεγνά χωρίς ΕΕ, Τρόικα κλπ). Άρχισαν να "σφίγγουν οι σφιγκτήρες" εδώ κι αυτός ήταν στον Άγιο Δομίνικο να εκθέσει τις πράσινες παπαριές του για την κλιματική αλλαγή. Είχε ήδη διαφανεί και καταγραφεί η αποτυχία του πρώτου Μνημονίου το καλοκαίρι του 2010 κι αυτός έλεγε στους Υπουργούς του "κάντε διακοπές χωρίς ενοχές". Τώρα του λένε "τελείωσε παιδί μου η βόλτα σου σαν αρχηγός ΠΑΣΟΚ, κατέβα" (ξέρετε όπως κάτι "κουνιστά" παιχνίδια με κέρματα στο ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ) κι αυτός είναι στο "το σκέφτομαι, θα δω τι θα μου πει κι η μαμά μου, ν' ακούσω τι με συμβουλεύουν και τ' αδέρφια μου που κονόμησαν χοντρά όσο εγώ είχα τα κουμάντα" κι άλλα τέτοια φαιδρά παρόμοια. Τελικά αν συμπεριλάβουμε και τις "εκδηλώσεις λατρείας" του ... 13% που δηλώνουν ακόμα ΠΑΣΟΚ στις δημοσκοπήσεις, πείτε μου ειλικρινά δε σας θυμίζει έντονα τον Κιμ Γιονγκ Ιλ που μόλις ψόφησε στη Β. Κορέα ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: