16 Αυγ 2011

Είσαι ότι κλέβεις

Επανέρχομαι στα γεγονότα της Αγγλίας για να σχολιάσω κάτι που έχει επιβεβαιωθεί, διασταυρωθεί και πυροδοτήσει ζουμερές συζητήσεις σε άλλες γωνιές του internet. Το γεγονός λοιπόν (που το έχω διασταυρώσει και με tweet από υπάλληλο βιβλιοπωλείου της μεγαλύτερης αλυσίδας στην Αγγλία) είναι παρ' ότι όλα τα βιβλιοπωλεία παρέμεναν ανοιχτά και χωρίς ιδιαίτερα μέτρα προστασίας καθ' όλη τη διάρκεια των επεισοδίων, εν τούτοις κανένα ρεμάλι δε μπήκε σε βιβλιοπωλείο και δεν κατέστρεψε τίποτα ούτε βέβαια κι έκλεψε τίποτα ! Για να είμαι ειλικρινής δε μου προκαλεί και μεγάλη έκπληξη διότι τα ζώα που ρίχτηκαν στο πλιάτσικο είχαν τέτοια παιδεία, και προσλαμβάνουσες παραστάσεις που δεν επέτρεπαν να περιμένεις και τίποτα άλλο (έκλεψαν επώνυμα παπούτσια, ρούχα, plasma tv's, smartphones, laptops, tablet pc's). Βγήκε μάλιστα ένα απ' αυτά τα ζώα και δήλωσε ότι ενώ "ζουν" στο σπίτι με δυο επιδόματα της πρόνοιας και δεν έχουν (ούτε και δικαιούνται, προσθέτω εγώ) στον ήλιο μοίρα, όρμηξε στο πλιάτσικο κι έφυγε περήφανος φορώντας ένα πουλόβερ Prince Oliver αξίας 195 λιρών ! Μάλιστα. Αυτό αποκόμισε τόσο καιρό από τα σκουπίδια που παρακολουθούσε στην τηλεόραση, ότι άμα φορέσεις κα 'να επώνυμο ρούχο, κονομήσεις και κα 'να επώνυμο gadgetάκι έγινες άνθρωπος. Πολλοί ήδη μου "την είπαν" σε άλλα sites ότι και βιβλία να έκλεβαν πάλι ζώα θα παρέμεναν. Η θέση μου είναι ότι όπως όταν πεινάς θα χορτάσεις ότι και να καταπιείς αρκεί να είναι σε ποσότητα, έτσι κι εδώ ακόμα και βιβλία με lifestyle κουτσομπολιά να διάβαζαν (πόσω μάλλον κάτι άλλο) κάτι θα κέρδιζαν. Έστω θα άλλαζε λίγο η οπτική τους προς τη ζωή, ή την προοπτική στη ζωή. Νομίζω έγινε αντιληπτό για ποιο λόγο κάνω την αναφορά στο γεγονός καθώς κι η θέση μου ως προς αυτό. Φυσικά περιμένω και τις δικές σας απόψεις για να το συζητήσουμε. Κι αφού συμφωνούμε όλοι με το κλισέ "είμαστε ότι τρώμε" γιατί άραγε μας χαλάει το "είμαστε ότι κλέβουμε" του τίτλου ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: