19 Ιουλ 2011

Τελικά πώς (αυτο)προστατεύεται αυτό το Κράτος ;

Κάθε χρόνο τα ίδια. Πέρυσι ήταν οι φορτηγατζήδες κι οι πρατηριούχοι που έκαναν τη ζωή μας και τον όποιο προγραμματισμό μας κόλαση, φέτος ξεκίνησαν το χορό των ηλίθιων, ατελέσφορων και καταστροφικών κινητοποιήσεων οι ταξιτζήδες. Έτσι κι αλλιώς δε νομίζω να υπάρχει άνθρωπος στον πλανήτη που να μην τους μισεί κυριολεκτικά ή τουλάχιστο να έχει τη χειρότερη γνώμη για τον κλάδο τους γενικά. Και φυσικά με τέτοιου τύπου αλήτικες συμπεριφορές δεν πρόκειται κανείς να αλλάξει γνώμη. Δηλαδή, τι να περιμένεις από ανθρώπους που προκειμένου να "πονέσουν την Κυβέρνηση" δε διστάζουν να καταστρέψουν ότι έμεινε ακόμα να ελπίζουμε ότι φέρνει λεφτά σ' αυτή την έρμη τη χρεοκοπημένη χώρα, τον τουρισμό. Πρώτα απ' όλα θα πρέπει κάποιος να τους τους πει ότι δεν κυβερνάει ο ΓΑΠ κι ότι ψήφισαν τέλος πάντων, αλλά κάποια τρόικα. Κατά δεύτερο που νομίζουν ότι βρήκαν το δίκιο να κάνουν αυτά τα αίσχη που κάνουν ; Είναι λόγος δηλαδή η απελευθέρωση του επαγγέλματος του ταξιτζή να "μη μείνει λίθος επί λίθου" ; Δηλαδή επειδή κάποτε του "έφαγαν" 150.000 - 200.000 € του καθένα τους για να πάρει μια άδεια να γδέρνει τον κοσμάκη σημαίνει ότι πρέπει αυτό να διαιωνίζεται επ' άπειρον ; Πώς θα γίνει να καταλάβουν ότι εκείνη η ψωροκώσταινα του '70 τελείωσε (βίαια και δραματικά, αλλά πάντως τελείωσε). Θυμίζω πάντως ότι οι περισσότεροι εξ αυτών που κινητοποιούνται απέκτησαν την άδεια ταξί αμέσως μετά την μεταπολίτευση όπου ο Καραμανλής έδωσε το δικαίωμα σε όποιον είχε λαντό (θυμάστε εκείνα τα γραφικά μόνιππα) να πάρει ένα αυτοκίνητο να το βάψει και να το λέει ταξί (εντάξει αυτή ήταν η έννοια του εκσυγχρονισμού για τότε), κι έτσι φυσικά θεσμοθετήθηκε η διαδικασία όπου καταργούνταν το ζώο που τραβούσε το όχημα και το ρόλο του έπαιρνε το άλλο που το οδηγούσε. Τέλος πάντων νομίζω υπήρξα σαφής ως προς το τι πιστεύω γι' αυτά τα αναίσθητα γομάρια που την ώρα που η χώρα τους θαλασσοπνίγεται στα χρέη και στα μνημόνια αυτοί γουστάρουν να της κάνουν "πατητές". Να το πάμε κι ένα κλικ πιο κάτω το πράγμα, ως συνήθως. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ αν και κατά πόσο ο Έλληνας χρειάζεται κι εν τέλει δικαιούται τη Δημοκρατία ; Η Δημοκρατία είναι ένα πολίτευμα που για να λειτουργήσει και ν' αποδώσει πρέπει να υπάρχει ανάλογη παιδεία στο λαό που αφορά. Είναι γνωστό σε όλους ότι η μόρφωση, η καλλιέργεια του νου κι η παιδεία πάει καιρός που έπαψαν να κατοικούν στον τόπο αυτό, οπότε η Δημοκρατία ακυρώνεται στην πράξη και να τα αποτελέσματα. Βγαίνει η κάθε τραμπούκικη μειοψηφία και με κρυστάλλινα φασιστικό τρόπο τη μία σου "κατεβάζει το διακόπτη", την άλλη σου κλείνει τους δρόμους με τα τρακτέρ, την άλλη σου αποκλείει λιμάνια, αεροδρόμια κλπ με τα ταξί, την άλλη δε δέχεται να εφαρμόσει αποφάσεις της κεντρικής διοίκησης (Κυβέρνησης) από το πού θα μπει μια κεραία κινητής τηλεφωνίας, μέχρι που θα γίνει Χ.Υ.Τ.Α., μονάδα του ΟΚΑΝΑ ή αν θα εγκατασταθεί στην περιοχή τους σύστημα ILS (όπου εγκαθίσταται τελικά αλλά αφού "φάμε" πρώτα καμιά 250αριά ανθρώπους με το Tupolev τους). Δηλαδή τι να την κάνεις την Κυβέρνηση που πας φανατίζεσαι και σκοτώνεσαι να την ψηφίσεις αφού δεν έχεις σκοπό να εφαρμόσεις καμιά της απόφαση ή νόμο που τυχόν θίγει το ραχάτι ή την πορτοφόλα σου; Μήπως του παραπέφτει πολυτέλεια του σύγχρονου άξεστου, αμόρφωτου Ελληνάρα η Δημοκρατία ; Πριν κολλήσετε ταμπέλες με "ακροδεξιούς", "χουντικούς"κι άλλα ηχηρά παρόμοια σκεφτείτε το λίγο. Κι αμέσως μετά σκεφτείτε το ερώτημα του τίτλου, πώς προστατεύεται η χώρα από αυτές τις επικίνδυνες μειοψηφίες και το φασισμό που μας επιβάλλουν ; Ακούω ιδέες.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΩΣΤΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΥΧΑΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΡΗΜΑΞΕΙ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ?

chessman είπε...

Μα δεν έχει τίποτα με το συγκεκριμένο κλάδο. Μέχρι το Μάρτιο του 2012 που έχει ορίζοντα εφαρμογής το Μνημόνιο θα δεις να τσαλαπατιώνται διάφοροι κλάδοι με συνοπτικές διαδικασίες πλέον. Αλλού είναι η ουσία. Είναι στο ότι για να γίνει το οτιδήποτε έπρεπε να απεμποληθεί η ελευθερία κι η αυτοδιάθεση της χώρας. Το επικίνδυνο είναι να το καταπιούμε αμάσητο αυτό ασχολούμενοι ως συνήθως με συντεχνιακά, συνδικαλιστικά, κομματικά θέματα.

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΡΕΠΑ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ, ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΠΛΗΘΥΣΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΔΡΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΑ? ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ, ΤΟΤΕ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΥΤΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΜΑΝΩΛΗΣ

chessman είπε...

Χμμ, σε κατάλαβα. Θέλεις να χρεώσεις στον αγνό αγωνιστή των δικαίων του λαού, τον ΓΑΠ, και την καταστροφή του τουρισμού. Αν δικαιούμαι κι εγώ μια ταπεινή άποψη αυτή είναι ότι για οτιδήποτε συμβαίνει κατά τη διάρκεια της θητείας μια Κυβέρνησης υπεύθυνη είναι η εν λόγω Κυβέρνηση (εκτός κι αν πρόκειται για διεθνούς εμβέλειας γεγονότα που αφορούν ευρύτερες περιοχές ή σχηματισμούς). Αλλά εδώ το θέμα είναι άλλο. Είναι το γνωστό διαχρονικό ερώτημα "ποιος κυβερνάει αυτό τον τόπο;".Διότι δεν μπορεί να λέγεται κυβέρνηση αυτό το πράγμα στο οποίο ο αναλαμβάνων Υπουργός θα πρέπει εντός 24 ωρών να ακυρώσει πλήρως τον απερχόμενο (πχ τα δίδυμα Ρέππας-Ραγκούσης, Παπακωνσταντίνου-Μπιρμπίλω, Καστανίδης-Ραγκούσης). Τέλος πάντων οι χειρισμοί της Κυβέρνησης ΚΑΙ στο θέμα των ταξί είναι ερασιτεχνικοί και επιζήμιοι αλλά αυτά να τα σκεφτόμαστε όταν μας στήνουν κάλπες, όχι τώρα που το πολύ-πολύ που μπορεί να πάθει η Κυβέρνηση είναι να χάσει 1-2 ποσοστιαίες μονάδες στα γκάλοπ του freddoccino.

Ανώνυμος είπε...

J'aime vraiment votre article. J'ai essaye de trouver de nombreux en ligne et trouver le v?tre pour être la meilleure de toutes.

Mon francais n'est pas tres bon, je suis de l'Allemagne.

Mon blog:
rachat credit immobilier et Rachat de Credit voiture

chessman είπε...

Je ne parle pas francais.If you could re-phrase in English I would reply to you.